OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

yeees

image718
Tur att jag inte har gjorde minst 100 saker igår för de. Klippte bort mina slitna toppar, därefter skolan med rolig minigolf på idrotten och grymt tråkig dubbeltimma i matte, väl hemma drog jag en promenad & sushi med min älskade mamma. Mys! Efter de blev de återigen chill hos magnus med ölandgänget minus solveig plus jimmy ;) Någon timma senare picka emma & tessan upp mig för att sedan åka in till degerfors och kolla innebandy. De vann, härligt. Det var min dag.

Idag har vi frilufsdag, jag&maria bestämde oss för att ta ett pass på colleseum, Body Jam. åh herre, det var något svårt! Sen väntar badhuset tror jag, om jag orkar. Halv 4 har vi balmöte, kl 6 innebandy möte, därefter träning. Tror inte jag kan vara med, handen vägrar sluta göra ont? galet. Chill hos korkel (magnus) på kvällen är givet. Så här hade ni förklaringen till min dåliga bloggning; fullt upp! Men jag trivs som aldrig förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0