OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Budgetalternativ; Gladiatorsandaler

image839
Kan någon undangått att gladiatorsandaler är grymt hett iår? nej jag trodde väl de. Ikväll har jag kollat runt lite på nätet och kommit fram till att dessa är mina favoriter (av alla de hundratals som finns!) Det är lite komiskt att alla blev i svart, då jag helst är ute efter ett par bruna, vilket jag hoppas finna inom kort! Hur som helst, de längst ner till höger, från asos, är mina absoluta favoriter. Resten är faktiskt från din sko. De längst ner till vänster en kopia av Acnes Niara, inga fel att de finns i budgetalternativ :) Det blir nog ett skoinköp under den närmaste tiden!

Kommentarer
Postat av: anna

såna där från asos har jag nästan exakta, fast från top shop. är nog nästan årets bästa köp, älskar dom :)

2008-05-25 @ 22:32:47
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0