OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

fy fan va gött!

image820 bild: jimmy backius
Det går inte att beskriva med ord hur trött jag är i huvudet just nu, eller framförallt hur glad jag är! Jag är nästan 100 % säker på att jag klarade mig, och med lite tur skulle jag kunna nå vg, fast blir som sagt nöjd med ett g. Efter provet på fyra timmar hade vi fysiklabb. sjukt. fast sjukast var att det bara var jag&maria som fick de rätta svaret, de andra var långt ifrån. Vi är alltid bra på labbarna, helt galet :) Jag känner att jag behöver vila lite nu, sen bär det av till affären för att köpa nåt gott att grilla! Humöret är återigen på topp!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha ja! helt sjukt ;)

2008-05-10 @ 22:31:14
URL: http://westhers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0