OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Helgen

image837
Helgens tripp blev verkligen en välbehövt vila-sig-i-form resa! Efter en hård veckas pluggande, och en liknande framför sig passade det perfekt att glida runt i Göteborg med noll stress :) Det kunde dock varit lite varmare, fast det dög ändå! En timma på stan var allt som hanns med, det hann jag inte mycket på så det blev bara ett par solglasögon, fast det var det enda som krävdes för att göra mig nöjd! Visar de nog senare. Tack för den helgen!

Nu tillbaka till "verkligheten", ska hinna plugga lite ikväll hade jag tänkt. skönt att det snart är lov. Imorgon är det ändå en rolig dag i skolan, är ledig halva och resten frilufsdag; innebandy för min del! Det enda problemet (dock ett stort sådant) är att jag aldrig haft någon liknande smärta i knät, och då har jag ändå haft problem med båda knäna i cirka 6 år. Det här har hållt i sig en vecka, och det gör alltså trippelt så ont som vanligt. fyfan. jag är glad för er skull som inte behöver genomlida detta. haha. nog om klag! Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0