OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

lycka, och mindre lyckat..

image826
sjal H&M, tröja & ring Gina Tricot, jeans Cheap Monday, skor Skopunkten.
Denna förmiddag kan jag inte vara annat än nöjd med! Ett mvg i idrott gjorde att jag kunde gå med ett leende mest hela tiden, jag hade dessutom den roligaste idrottslektionen sen jag började på bergslag också. låg ner på marken av skratt ett flertal gånger, underbart! Dock blev jag tröttare och tröttare med tiden, eftersom vi slutade fyra, men också med tanke på att jag blev mer och mer stressad över allt jag behöver plugga till. 3 arbeten och 7 prov innan vi slutar, nu måste jag börja med pluggandet med andra ord! Återkommer kanske. Puss :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja jäklar =) snygga vi är :D

2008-05-12 @ 17:51:25
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0