OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

On Top of the World

image825
En bild från stugan som jag tog förra året, som jag faktiskt är riktigt nöjd med :) Jag förstår förresten inte va snabbt humöret kan vända, för några dagar sen kändes det som om jag var nere på bottnen, nu trivs jag hur bra som helst! Det känns skönt i alla fall :)

Igår kväll var jag hos Carro med cirka 10 tjejer till och grilla för att sedan förfesta. vi hade en jätterolig kväll, tack för den :) När några åkte vidare på statt tog jag mig hem till hoffner där johan&co var. där blev det en massa chill, trevligt!

Idag har jag haft en sjukt skön dag. vädret är på topp, kan inte bli bättre! var nere i stugan hela dagen med familjen, minus johanna som inte kommer hem förren början på juni. saknar! Hur som helst så var det underbart där nere. Därefter övningskörde jag till svartå, där vi hälsa på hos mormor :) mys, sen körde jag hem igen. Nu har jag precis kollat sista avsnittet av oth. jag älskar det. det finns inget program som får mig att känna så många olika känslor. jag fick t.ex tårar vid tre olika tillfällen. åh vill se mer! nog om det :) nu ska jag kolla top model sen ut på en promme med lite folk. ha en bra kväll! Puss


Kommentarer
Postat av: Katja

jättefin bild :)

2008-05-11 @ 20:50:01
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0