OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Shopping vs sol&bad

image810
bild: jimmy backius
Häromdagen fick jag höra att mamma&syster planerar en New York resa runt november. varför har inte jag fått denna info tidigare!? min drömresa. Fast det är tänkt att jag&johan ska till Thailand då, fast nu fick jag beslutsångest. Däremot har jag varit i Thailand tre gånger, så tror jag följer med till NY om det blir någe av de! Det visar sig.

0-0 i gårdagens match. Dock otroligt underbar stämning. I sthlm erbjöds det strålande sol, vilket gjorde att vi kunde gå runt i t-shirt, hur härligt är inte det? kanon. Nu på morgonen hade jag ekonomi och fick alla rätt på ett test på första försöket. galet nöjd! Om 20 min är det dags för friidrott, det är inte min starka sida vill jag lova. haha fy. men det går nog ändå. Hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0