OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

My hero through it all


Här är den andra koftan från lindex som jag köpte häromveckan. asskön verkligen! Det blev en hel del skrattanfall från min sida under dagens träning, åh fy fasen va roligt det var :) Dock gick det sådär men jag hoppas det går bättre på den kommande matchen, snart premiär! Hur som haver, ska snart sova så att det äntligen blir helg. Det är en hel del planerat och det kommer bli grymt kul :) jag återkommer om det. Ska plugga sen sova, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Har också en sådan kofta från lindex, de är sjukt snygga :)

2008-10-03 @ 13:09:21
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0