OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

We used to be just like twins.


I brist på andra bilder får det bli ännu en av alla de från fotograferingen med Lisa. jag gillart! Hur som haver, en jättebra dag i skolan där det allt flöt på utan svårigheter trots att det var en lång dag från 8-16. Hemma har jag inte hunnit med annat än att läsa en bok som ska vara utläst snarast möjligt till ett arbete och att äta. Ikväll händer det mer spännande grejer, då ett derby(!) mellan Bajen-dif ska spelas. Matchen ska jag se tms med min kära pojkvän och en påse chips. mys! Hoppas på vinst, skulle var roligt :), och väl behövligt. Det var allt från mig idag :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha den här dagen flöt inte alls på bra ;) fina bild :D

2008-10-20 @ 23:11:00
URL: http://westhers.blogg.se/
Postat av: eliin

härliga bilder ! :) du är lycka!

2008-10-21 @ 21:39:08
URL: http://frisorelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0