OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

pust.

Som några av er kanske hann läsa har/hade jag lite problem med datorerna här hemma, de verkar alltid vilja krångla när jag är i farten. Jag skulle lägga upp en dagens när min dator plötsligt slog av sig själv och inte ville starta. Jag upptäckte nu att en sladd var lös, så de är som tur är fixat och jag kan fixa lite bilder att lägga upp! Efter det återgår jag till att vänta på Jossan sen tar jag mig kanske en välbehövlig springtur, bäst att göra det eftersom minimaran är om drygt en vecka. Förutom krånglade datorer & nervositet inför minimaran så är allt på topp, hur kär&lycklig som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0