OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

jag trivs!


Torsdagskvällen var bland det roligaste på länge :) Joe Labero är så jävla frän så det finns inte! Vi dog av skratt, bland annat åt en robin i publiken som var fruktansvärt rolig, samtidigt som vi satt helt häpna. Man fattade verkligen inte hur han lyckades, hur han fick folk att sväva och försvinna (bland annat!) hjälp. helt sinnes. Helmysig kväll med familjen :)

Igår var jag&syster inne i örebro :) Vi åt sushi och shoppade en del. Jag fann två härliga koftor, perfekt nu i höst. Väl hemma träffade jag min goding sen åkte jag hem för att fixa mig. Kvällen bjöd på fest! Förfesten och efteråt på donkan med ett par roliga killar var det bästa. Resten var inget att hurra för! Hur som helst så hämtade vi upp Mackan som också hade festat, så somnade jag brevid honom :)

Idag ska jag jobba åt mamma en stund. Sen måste jag välja om jag ska se innebandy i degerfors eller vara kvar hemma och kolla Bajen-trelleborg. träligt. men det lutar åt det sistnämnda :) Sen märks det vad det blir utav kvällen. Ciaao!

Kommentarer
Postat av: Maria

VAd kul! :)

2008-09-27 @ 14:07:14
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0