OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Min helg


Fredag: En hur mysig kväll som helst; Jag, Mackan, mamma & pappa åkte till k-hamn för att bowla :) Det gjorde mig på jättebra humör, trots att jag inte var lika duktig som de 3 andra. Väl hemma gjorde vi tacos tillsammans, myys :)

Lördag: Klockan 04.45 steg jag upp, otippat lätt dessutom. Jag&mitt kära lag skulle nämligen iväg på cup i askersund! Under första matchen var alla galet trötta, trots tröttheten lyckades jag göra ett köksmål (gooigt!). Lika blev det hur som helst. Nästa match blev en rysare men slutade med vinst :) Sista matchen förlorades, det gjorde dock ingenting för vi var redan vidare till nästa dag & kvartsfinal! Det var en mycket trivsam dag, tack alla för de :) vid 22.00 var vi hemma och världens underbaraste kom och gjorde mig sällskap :)

Söndag: Efter 3 matcher var jag helt slut, fast inte heller denna dag kunde jag sova ut. Vid 9 övningskörde jag hem M som skulle spela match. Därefter hann jag sova en sväng sen var det dags för jobb (därför kunde jag inte spela andra dagen på cupen). Jobbet gick ganska fort och sen övningskörde jag massor igen :) Oth kollades, fy fan vilken bra serie(!), och sen kom en hel del folk hit som åt tacos. Senare åkte jag med M till kalle där annat folk var å kollade film :) mys!

Mycket har hunnits med och jag har njutit av det mesta :) Idag är jag fruktansvärt trött och ska nog bara ta de lugnt! Puss.

Kommentarer
Postat av: eliin

vilken måldrottning du kommer vara iår :) Du är bäst!

2008-09-15 @ 17:17:03
URL: http://frisorelin.blogg.se/
Postat av: Caisa

SVAR: jo, det kanske jag skulle kunna göra :P då får du ge mig din msn :)

2008-09-15 @ 17:39:50
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Ems

JAA sjukt sköna :D

2008-09-16 @ 17:22:08
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0