OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Sommar i slutet av september?


Vilket jäkla väder vi har haft idag, sjukt underbart :)

Jag har knappt suttit vid datorn den här helgen heller! Känns ganska skönt faktiskt :) synd bara att bloggen blir lidande! Hur som, i fredags kollade jag först herrarnas innebandymatch. Efter en en himla massa krånglade med borttappade hemnycklar osv. kom jag äntligen hem där jag endast var i några få minuter för att sedan åka iväg igen och möta M&david på pizzan. fy fan vad jag va hungrig. och trött! Haha trevligt att umgås iaf :) När jag hade fått i mig mat somnade jag när vi skulle kolla film. En promenad senare fick jag äntligen lägga mig nere brevid världens mysigaste för natten :)

Under hela lördagen tog vi det jättelugnt, köpte godis och mös framför tvn. Därefter åkte vi och träffade lite folk och vid 10 lämnade dom mig för jobb på statt. Väl hemma pluggade jag faktiskt lite och tog en tidigt kväll. Kan har varit den mest välbehövda dagen på länge! hur skönt som helst.

Idag har jag jobbat, helt okej att tjäna pengar. Det behövs till NY resan, för fy fasen va det ska shoppas! Nu börjar snart oth, woho! åså blir det film med de vanliga :) tjoo!

Kommentarer
Postat av: Sandra

synd att NY och Los angeles ligger åt helt skilda håll, annars hade jag uppskattat ett hej från er =)

2008-09-21 @ 19:58:37
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0