OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Sjung om studentens lyckliga dar!


Bild från Michaela Forni. Hon skriver förövrigt en av dem bästa bloggarna!

Förövrigt så älskar jag klänningen hon bar på sin student, så himla vacker. Jag hamnade visst framför datorn letandes studentklännigar istället för framför biologiboken. ajrå.. Hur som så ska jag ska in till örebro imorgon för att leta tyg till min klänning :) Fast jag hittade en nu ikväll som jag blev kär i och klickade hem den för säkerhets skull, hoppas den inte är för kort bara! Märks det att jag längtar? Det känns så bra, snart är det äntligen vår tur :)

Kommentarer
Postat av: Begonia

Tänk vad skönt att ta studenten! I cant wait! :D haha! två år kvar bara!

2009-04-27 @ 20:19:32
URL: http://begonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0