OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Stress och längtan!



Det är PA-redovisning imorn och det innebär massor att fixa idag! Dessutom prov på fredag och ett nytt nästa onsdag. Sen finns det ju ett antal arbeten och ett antal labbrapporter att skriva å matte E slutprovet får jag inte missa.

Vad sägs om studentresa, bal och student redan nu? Jag är på! Jag längtar efter skolans slut, trots att jag kanske kommer längta tillbaka senare, och jag längtar tid att bara ta det lugnt så att man kan njuta av livet!

Kommentarer
Postat av: sophie

jag är redan störtförälskad i den =)



vi måste stå ut sista månaden nu, sen smäller det. och det är vi såå värda!

2009-04-15 @ 23:56:35
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0