OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Kräftskiva!




Direkt efter jobbet igår, som gick riktigt bra(!), så åkte jag&M ner till stugan för att fixa iordning inför kvällen. Med tiden kom folket och vi högg in på kräftorna å fy fasen va gott det är! Haha jag får verkligen inte nog.. det går inte att äta för mycket. Det blev en oerhört trevlig kväll som dock slutade lite fel. Statt var bland annat det tråkigaste på länge! Hoppas på mer folk nästa gång :)

Som tur var så var jag inte bakfull imorse och vi kunde cykla iväg till jobbet vid 7. Inte allt för dåligt tycker jag! Nu däremot är jag så trött att jag kan somna sittandes men måste till stugan och städa. Återkommer sen :) Puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Håller med dig, det var sjukt tråkigt;/

2009-08-13 @ 20:03:32
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0