OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

domare, örebro, julbord, utekväll.


Efter att jag hade agerat domare en sväng åkte jag och M iväg till örebro för att hitta julklappar. Han lyckades bra men jag blev på lite dåligt humör av att inte hitta några själv. Fast jag gjorde det lite bättre genom att hitta urfina saker till mig själv, bilder kommer! Hur som, direkt när vi kom hem stassade jag om till det på bilden och vi åkte iväg med familjen till ett julbord.

Åh herre va gott det var. Vi åt tills vi var fullproppade, därefter mötte jag upp tjejerna för förfest och vilken förfest det blev! Statt var i princip i Sofias vardags- rum för tusan så det dansades. Riktigt roligt. Väl på statt var det väl inte riktigt lika kul men det är alltid trevligt att träffa folk! Så såg min underbara lördag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0