OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Caroline Winbergs middag på Rose.

Caroline Winberg, hur vacker är hon inte?

Petra och Freja var urfina i håret!

Sophie Rosensvärd till höger var hur snygg som helst i sin paljettjacka!

Det här var mina favoriter, alltid kul med lite inspiration! :) Bilder från finest.se.

Min dag började med att jag mötte upp Madde så åkte vi och handla lite och var iväg till posten. Mycket roligare att göra såna saker tillsammans med nån! Snart ska jag iväg till min kära och bara mysa lite innan det bär iväg på match. Den sista för säsongen. Det skulle sitta finfint med en vinst! Ha de bra hörrni :)

Kommentarer
Postat av: sophie

jaa!



lycka till på matche nu :) jag håller tummarna.

2009-02-20 @ 18:01:16
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0