OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

En aktiv och trivsam dag.


Dagen började i stråhallen där jag och Maria roade oss med minigolf och lite badminton. Vi var väl inte så värst pigga men de va allt lite roligt ändå :) Efter det hämta jag upp M så hängde vi me mamma när hon skulle åka skidor.

Bilderna ovan är med min lilla kamera, och vilken jäkla skillnad på kvalité! Den stora älskade är såå mycket bättre :) Hur som, de va riktigt trivsamt men varm oboy åsådär. myys. Fast man var lite trött efteråt så jag somnade en sväng på soffan innan jag skulle träna. Å snart väntar sängen! Imorn är sista skoldagen innan lovet, huur skönt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0