OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Det här året kunde inte börjat bättre!

Våra dagar i borås var den bästa tänkbara starten på år 09, hur mysigt som helst :) Vi lagade tacos och annat gott, shoppade, tog promenader och myste framför filmer. Tack för dem dagarna, jag älskar dig!
Igår kom vi hem och åkte direkt till Kalle&co för film, och ikväll ska vi vara barnvakt åt världens goaste ettåring :) Fast först väntar nog lite plugg..

År 09 fortsätter sen på bästa tänkbara sätt. Nu återstår bara några få dagar tills vi sitter på planet till NY, helt sinnes! :) Högst upp på listan står i alla fall skor, och som ni ser är converse och svarta riktiga partyskor eftertraktat hos mig :) Detsamma gäller höga svarta stövlar och ja, alla typer av skor. Börjar bli något nervös, men hur som; måste ta tag i sakerna som måste göras innan jag sticker! Ha en bra dag :) Puss.

Kommentarer
Postat av: Maria

jag måste plugga fysik och skriva en utredande uppsats.. har du pluggat någon historia? Ha det så kul i New York! :)

2009-01-05 @ 20:00:33
URL: http://westhers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0