OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Emsedge



Den där emma är allt bra hon, här hittar ni henne! Assistent till Elin Kling är hon också, inge dåligt härligt jobb för de. Hur som helst! En pälsjacka eller mössa skulle sitta fint och det är dessutom dags att jag börjar fixa&trixa med kläderna jag har här hemma :) nån gång...

Inatt var jag och min underbaraste barnvakt till Theo som jag nämde igår. Så goo! Lite bökigt var det allt att försöka sova men det tog vi igen imorse när vi åkte hem :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med; kanske packa lite, eller faktiskt styla om kläderna? En powerwalk skulle jag behöva också eftersom det visst inte var nån träning idag. jäkla röd dag! Aja, ha de bra :) Puss.
min systemkamera är förresten inne på lagning, fy fasen så tråkigt! ge mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0