OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Shopping NY del 1


Här kommer en del av det jag köpte, kanske är det också topp 5! Som ni kanske vet älskar jag skor och att ta kort. Så det här stämmer mest in på mig :) Det blev ett macroobjektiv och ett superzoomobjektiv. gah! Jag kommer ha så jäkla roligt när jag får tillbaka kameran nästa vecka :)

Om ni kikar längre ner i bloggen så ser ni att jag lyckades ganska bra med att hitta dom skorna jag ville ha? Himla roligt! Jag hittade dessutom ett par asläckra lackstövlar.. men dom var litelite för små. Fast jag är supernöjd med det här iaf :)

Hur som, klädhögen ska jag ta kort på nån dag så ni får se det med :) Sen ska jag ta mig tid att berätta om resan. Idag ska jag istället mysa med pojkvännen framför nya oth avsnitten och kanske baka nåt gott :) Hoppas ni får en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

Bra att du påminde mig :D jag ska köpa ett macro =) älskar att fotta i macro :D vad kostade de?

2009-01-16 @ 22:36:08
URL: http://sandragranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0