OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Från den bästa dagen till den mest ovärda?



På bild, Governor Andy, hans gitarrist, Hello Saferide och Shotgun Crackers.

Jag vill bara visa mina favoriter såhär långt :) Känns bra med tanke på att jag aldrig fotat konserter förut! Nu till gårdagens tråkigheter; Min kamera blev fuktskadad och slutade fungera! Jag fick panik och ont i magen men försökte fixa någon som jag kunde få låna. När jag mirakulöst fick det så var det något fel på batteriet och hans mobil gick inte att ringa till.. så det var bara att acceptera att jag inte kunde utföra något jobb den dagen. Men det var lugnt med han jag fotar för så då kunde jag slappna av lite..

Efter några öl gick vi för att se Thåström! Han är den bästa i Sverige, KUNG! Jag stod och njöt i en och en halv timma och ville aldrig att det skulle ta slut.. När det väl gjorde det träffade jag och Mackan på Hoffmaestro i langoskön! Haha så jävla sköna :) Imorse inhandlades förövrigt en ny kamera så nu är jag på't igen!

Kommentarer
Postat av: Maria♥

Fina bilder :)

2009-08-02 @ 16:00:44
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: Sara N

du är verkligen duktig! =)

2009-08-02 @ 21:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0