OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Den senaste tiden

  • Den 18 nov firade jag och mitt körkort två år tillsammans, tiden går fort!
  • Helt sjukt att Linnea åkte ur idol i fredags. Fast jag tror att det betyder att hon definitivt är ämnad för större saker!
  • Vi har firat första advent med glögg, pepparkakor och lussekatter! Första julskinkan är dessutom snart uppäten: Mh mh mh!
  • Det är redan första december!? Det innebär att det bara är två månader kvar till Thailand och jag kan lova att jag längtar till värmen i den här kylan!
  • Jag har skrattat otroligt mycket den senaste tiden. L y c k a.
  • Igår njöt jag och Marcus familj av en himla fin och härlig julshow - Mysigt!



Kommentarer
Postat av: madelene billman

tack snygging!

2010-12-31 @ 00:12:49
URL: http://finest.se/madelenebillman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0