OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Ao Nang - Cliff View Resort


Det finns bade pool och gym har! Hade jag inte varit lite for lat hade jag tranat ;)

I eftermiddag tar vi en buss till Surat Thani och darifran tar vi nattag till Bangkok! Haha det kan bli en upplevelse i sig. Sista soldagen idag alltsa.. inte helt okej! Jag har dessutom fatt blasor i ansiktet och det skulle inte forvana mig om jag flagnar bort hela skiten innan jag hinner komma hem. Det vore sorgligt.. Ska vara forsiktig med solandet av ansiktet idag :) Snart syns vi dar hemma - Langtar ♥!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kanske ni stöter på Ted, Pernilla och Wille och alla människor dom är där med...:P Dom är också på Ao Nang:) Hoppas ni har det bra gumman, njut in i det sista nu! Snart ses vi igen <3

2010-03-29 @ 22:50:10
Postat av: Pappa Papsen

Säger bara en sak välkomna hem. Lite flax har ni, det har börjat regnat så att snön smälter bort rätt fort nu. Nu har den riktiga svenska vintern slagit till. Regn och rusk med lite blåst. :))))

2010-03-29 @ 23:09:26
Postat av: anna

härligt :)

2010-04-02 @ 19:43:23
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0