OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Minigolf pa Dino Park!


Idag har varan dag varit hur bra som helst :) Medan dom andra tva gick upp fran stranden runt 3 stannade jag kvar och laste till 4. Det var sa himla skont! Val vid hotellet spelade vi lite yatzy och drack nagra goda cider innan vi borjade fixa oss :) Vi skulle namligen ivag och spela minigolf efter lite kak!


Fy tusan vad roligt det var! Men for min del gick det val lite sisadar till en borjan men jag ryckte upp mig lite pa slutet! Segern tog nog Madde eller Johanna hem ;) Vi hade i alla fall kul och det var det som var huvudsaken :)

Kommentarer
Postat av: Pappa Papsen

Va bruna ni är, och här i Sverige kommer det att snö på fredag igen. Det sägs att det ska komma 20 cm.

2010-03-10 @ 20:56:07
Postat av: emelie

åhh, där har jag också spelat :) gud va härliga bilder! hur länge stannar ni i Karon? :)

2010-03-11 @ 12:48:45
URL: http://wulffspector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0