OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Svaren på frågorna!

Bra blogg! hur många besökare har du?
- Tack så hemskt mycket, det värmer verkligen när ni underbara läsare säger det! Fast läsarantalet får ni vara nyfikna på ett tag till för det delar jag inte med mig utav. MEN jag kan säga att jag är väldigt nöjd :)

Vad händer idag då? :)
- Idag har jag tagit en riktig välbehövlig sovmorgon och snart ska jag ägna mig åt att svara på era fina kommentarer och sen drar jag iväg på personalfest!

Jag undrar vad är ditt bästa modeminne och värsta?
-
Oj vilken svår fråga! Några värsta modeminnen har jag väl aldrig haft och det bästa är när ni gillar min stil!

 

När var du best dressed och när var du worst dressed!
- Jag tycker själv att jag lyckades riktigt bra igår och måste säga att det är bland det finaste jag haft på mig! Worst dressed såg jag många utav när jag kikade tillbaka i outfitsarkivet därför att jag klädde mig så enkelt förut.

 

Hur gammal är du?
- Jag är 19 just nu men fyller 20 den 23 oktober! Efterlängtat datum vill jag lova..

 

Vad gör du en regning dag för att få det till en trevlig dag?
-
En regning dag kan jag & M mysa ner oss i soffan framför en film eller så sitter jag framför datorn och läser grymma bloggar! Det finns inget bättre sätt att hitta inspiration!


Dina intressen?
-
Mina intressen är sport, bloggen, slå klackarna i taket och umgås med vänner samt pojkvännen! Jag älskar att strosa runt på stan, helst i Örebro, och en fika då och då sitter inte helt fel.

 

Jag undrar vad ditt favoritplagg är?
- Eftersom jag redan svarat på mitt favoritplagg i garderoben längre ner så tänkte jag att den här frågan kunde avse favoriten av det jag ännu inte köpt! Det här halsbandet från H&M står högt upp på att-köpa-listan.

Hur länge har du bloggat? :)
- I juni blir det hela 3 år! Helt galet va? Det är först nu det sista året som jag har fått den bloggen jag verkligen vill ha. Är för tillfället supernöjd!

Du vaknar på morgonen och har ingenting att ha på dig. Du tittar in i din garderob som är totalt oinspirerande, vad gör du då?
-
Då sätter jag mig framför datorn och går in på Ulrikas, Hannas och Agnes blogg! Det hjälper 9 av 10 gånger. Jag går dessutom in i mitt eget arkiv och kollar!

Vart bor du? :)
-
I en hyfsat liten stad utanför Örebro!

Favoritplagg i garderoben?
-
Det här var absolut den svåraste frågan! På senaste tiden har jag köpt så himla mycket jag är nöjd med, bland annat långklänningen och hatten. Sen har jag ju min älskade jeansväst och favoritskorna.. Men överlag måste jag säga att det är den här spetskavajen från Topshop!


Kommentarer
Postat av: linnea

sv; Me to! It's very summer-ish! ^^

And I love your outfit in the post below!

2010-05-13 @ 14:23:28
URL: http://linneabynight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0