OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Tisdagens Finsittning!


Kvällen får helt klart tummen upp för det var bland det roligaste jag varit med om!

Vi tar det hela från början! På våra biljetter som vi köpte inför denna kväll stod det ett ställe där vi skulle möta vår dejt och vi hade alltså ingen aning om vem denna kunde vara. Riktigt spännande! Under tisdagsförmiddagen åkte jag in till Amanda för att göra mig iordning samt förpeppa :) De fina klänningarna åkte på, sminket och håret fixades och en öl öppnades. Det sistnämnda fick våra nerver att lugna sig en aning, för nervös var man! Tillslut var det dags att ge sig av och när jag kom till BR leksaker och fick se min dejt blev jag oerhört glad! Jesper från kommittén blev min bordsherre och bättre kunde jag inte ha önskat mig. Det är extra speciellt och absolut en ära att få gå med kommittén när man är en nolla!

Vi mötte hur som helst upp de andra och gick mot förfesten. I och med att inte alla kände varandra så blev det mest prat i början och lite mindre taggat men efter ett tag var stämningen helt klart på topp! Det blev ett antal lambos, sånger och en hel del skratt. Alla verkade ha riktigt roligt och jag trivdes absolut. Det enda tråkiga var att Amandas dejt var på tok för full.. När klockan slog 7 var vi tvunga att gå vidare och framme vid nöjes togs det både spexbilder och finbilder på allihopa och därefter fick vi slå oss ned. Det bjöds på sånger, god mat (med undantag från varmrätten) och diverse tal.

När sista talet var klart var vi framme vid den roligaste delen; prisutdelningen!! Först var det lite olika priser och tillsist var det dags för det största och mest ärofyllda priset; ÅRETS NOLLA. När jag läste motiveringen kände jag direkt att det var jag.. åh herregud vilket lyckorus jag var i efter det. Uppe på scenen sjöng jag DET VAR DET BÄSTA, DET BÄSTA, DET BÄSTA jag har hört och alla hängde på. Det var grymt! Efteråt blev det dans för hela slanten och himla många grattis- kramar. Tack alla för en underbar nollning samt en grym nollephest/finsittning! 

Kommentarer
Postat av: MALIN INSPIRERAR

sv: åh men du är ju för söt kvinna! haha tack! :)



och vilka härliga bilder! vill också på sådana fester ;)

2010-10-01 @ 09:29:31
URL: http://malinronnquist.se
Postat av: Marcus Å

Jag pluggar till kulturproducent. Hur länge har du läst det då?

2010-10-01 @ 10:13:35
URL: http://slipsens.se
Postat av: Anonym

härliga bilder

2010-10-01 @ 10:48:17
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Ida

Nämen, tjejen som står längst till höger på fjärde bilden är min kusin ;)

2010-10-01 @ 10:58:37
URL: http://idaniiilsson.blogspot.com
Postat av: Karin

hum jättesvårt att förklara, du får nog testa den!:)

2010-10-01 @ 14:42:52
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0