OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Count the headlights on the highway


pics Hanna, Nelly och Madelene. D ö l ä c k e r t!

Hjälp vad veckorna går fort! Jag har ju inte ens hunnit berätta vad jag pysslade med förra helgen förrens det kom en ny!? Hur som, den förra är knappt värd att nämnas men jag skulle kunna sammanfatta den med ordet ångest och att jag har världens bästa familj & vänner!

Veckan som gått blev desto bättre! Kvällsdopp, festligheter i karlstad, lyckorus, bra filmer och annat smått och gott har förgyllt mina dagar. Imorgon väntar kräftskiva med tjejerna och på söndag gör jag min sista arbetsdag för sommaren! Det ska bli SÅ härligt med två veckors semester, can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0