OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Bildbomb!


Sen vi kom hit till Koh Lanta har det varit stralande sol, med undantag for nagra moln, precis HELA tiden. Mh mh mh, vi klagar inte!


Har sitter vi och njuter av drinkar pa Freedom Bar precis brevid hotellet! Jag ser fram emot att bli en aning brunare sa att jag slipper se ut som ett lik :)


Harligt va!? Det blir en och annan ananasshake om dagarna, helt klart bland det basta som finns nar solen steker pa.


For nagon dag sen kopte jag dessa solhattar for en billig peng. U n d e r b a r a!


Jag och Mackan njuter vid poolen! Stackars Mackan brande upp sig pa axlarna och fick ta skydd av trojan och idag ligger han inne pa rummet med smartor, troligtvis urinvagsinfektion! Vi andra akte till ett apotek direkt och tabletten han fick verkar ha hjalpt till, sa han ar pa battringsvagen igen :)


Nagon som ar sugen pa lite insekter? Fy fasen.. larver, kackelackor, trollslander och annat ackligt. Vore spannande att smaka men jag tror jag star over ;)


Koh Lanta ar en supermysig o med restauranger & hotell langs stranden och manniskorna som jobbar har omkring har helt fantastiska. De gor allt de kan for att fa oss att trivas :) Det ar dessutom ett perfekt stalle for nedvarvning efter manga veckors tentaplugg! Igar fick jag forresten reda pa organisationstentan och JAG FICK VG - Obeskrivlig lycka!!


Den har matratten var en upplevelse i sig. J a k l a r vad stark! Bade Mackan och pappa som ater allt som ar starkt fick nastan tarar av hettan. En aning svagare och det ar min favoritratt!


Har ar vi pa vag till byn i en tuktuk for shopping och god mat :) Pa tal om mat, snart ska vi ivag och ata pa ett Hammarbystalle som ligger har pa on - perfekt for var familj som ar galna i Bajen! Som ni ser sa trivs vi for fulla muggar men jag hoppas att alla jag kanner har det bra i Sverige ocksa! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄRLIGT:)

2011-02-05 @ 13:15:13
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Emla

Stackars mackan! Hälsa många kramar från lillasyster!

2011-02-05 @ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0