OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Fran Koh Ngai till Phi Phi


Vara dagar pa Koh Ngai var alldeles underbara! De inneholl bland annat en galen festkvall for oss ungdomar och manga promenader pa stranden. Miljon var sa himla fridfull! Tyvarr har jag inga fler bilder fran den on pa min lilla kamera sa jag far visa er sen nar jag har minneskortet fran den stora :) Igar tog vi baten till ett mer livat stalle.. namligen Phi Phi!


Nar vi anlant till Phi Phi njot vi av nagon timma pa stranden innan det var dags for mat! Sjalvklart valde vi favoritrestaurangen La Mamita som har bland den godaste maten jag atit. Galet mycket musslor for bara 40 kr, det ar ju helt sinnes! Men gott var det :) Darefer blev det ca 2.5 h shopping innan vi slog oss ned pa rummet for kortspel. Nagot annat orkade vi tyvarr inte eftersom det varkte som aldrig forr i benen! Lite senare nar vi skulle sova, i vart mogelrum(!), kande jag att nagot pa ryggen och jag slog ned det direkt! DET VAR EN KACKERLACKA! Som hade suttit i mitt har, jag skrek och hyperventilerade en stund innan jag lugnade mig. Haha fy fan vad ackligt! Hur som, den natten sov vi pa golvet inne hos Johanna och Daniel som bodde pa ett annat hotell :) Numera bor vi ocksa dar da de som tur var hade lediga rum igen! 


Idag reste mamma och pappa, som inte kande att denna o var nagot for dem, ivag till Phuket for en lite lugnare tillvaro! Vi andra passade pa att ga upp for View Pointen.. herremingud vad svetten rann! Det var anda latt vart for det var riktigt fint dar uppe. Nu ska vi ta en KALL dusch innan det blir mat, shopping och en och annan ol! Vi trivs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0