OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Mitt 2010 i bilder


JANUARI.
År 2010 började med att jag och Mackan åkte till Sthlm där vi njöt utav god mat och varandras sällskap! I övrigt var det en månad fylld av shopping, fest och oerhört mycket jobb. Filmkvällar och fotojobb hann jag också med! Jag, Johanna och Madde fixade dessutom visum inför vår Thailandsresa :)



FEBRUARI.
Jag räknade ner till Thailand och bävade samtidigt inför den sista arbetsdagen på Bofors. Jag trivdes som fisken i vattnet där med Mackan, Elin & Björn! Fantastiska människor! Efter många timmars resande landade vi tillslut i Thailand och kunde njuta av en kall cider på stranden! Vi solade, åt gott, festade med vänner härifrån och shoppade. Guld värt!


MARS. Hela mars spenderas i Thailand och jag njöt av varenda sekund. Visserligen saknade jag familj och vänner så det gjorde ont i hjärtat ibland men jag visste att jag skulle få se dem när jag kom hem! Vi blev lurade, festade med nyfunna vänner och reste runt. Det finns inget ställe som Thailand, magiskt! Något alldeles speciellt med den här månaden var att jag tatuerade mig! Nu kommer Hammarby IF för alltid vara inristad på min fot :)


APRIL. Efter 6 veckors resande hade jag samlat på mig många minnen för livet! Jag funderade på skolor och mitt liv i övrigt. Håret klipptes kort igen och vi åkte till Sthlm för Bajens hemmapremiär! Den årliga ålandsresan med laget blev lika lyckad som vanligt och vårkläderna gick att använda igen! Det var helt enkelt en underbar månad med bland annat dop och mycket tid med vänner :) Ett av mina inlägg hamnade dessutom på blogg.se!


MAJ. Helt klart min bästa bloggmånad! Två utav mina inlägg hamnade på blogg.se, jag blev intervjuad av kuriren och blev utvald till veckans blogg på Modette (nyheter24). Wow! Mest av allt ville jag flytta hemifrån och var därför galen i allt som hade med inredning att göra! En annan mysig sak var min och Mackans dag på Loka Brunn :)


JUNI.
Även Juni fortsatte i bloggens tecken då ett inlägg hamnade på blogg.se, men det absolut bästa var att Elin Kling valde en utav mina outfits till sin favorit på Minoutfit.se där jag dessutom blev månadens outfit! Det var en himla skön känsla att få credd för bloggandet och jag var riktigt nöjd med det jag gjorde. Juni var även månaden då Simon tog studenten och jag åkte till Peace & Love!


JULI.
Hjälp vilken vecka vi upplevde på P&L! HÖÖÖÖÖRDE JAG SKÅÅL!? Haha! Fantastiska människor och minnen för livet. The kooks var verkligen höjdpunkten! Jag och Marcus firade två underbara år med hemmagjord thaimat och bio, precis som vi vill ha det! Månaden fortsatte med grillkvällar och onsdagsklubben. Jag var lycklig ut i fingerspetsarna!


AUGUSTI.
Det låter kanske lite väl bra men även den här månaden var fantastisk! Trots regn tog vi oss igenom PIP som bjöd på några riktigt bra artister och galna fester. En resa till Thailand bokades(!), kräftskivor anordnades och en mässa besöktes. Det mest pirrigaste var definitivt skolstarten!


SEPTEMBER.
Ännu ett av mina inlägg hamnade på blogg.se! Det bästa av allt var dock - NOLLNINGEN! Aldrig i hela mitt liv har jag upplevt något liknande. Två veckor av konstant festande och helt galet roliga människor! Bland det bästa i mitt liv utan tvekan. Jag blev årets nolla och levde livet i Karlstad! Inriktningen mot ekonomi kunde inte vara mer rätt för min del, jag älskar't. Slutet av månaden innebar dock mindre bloggande men istället njöt jag av finsittning och andra festligheter!

OKTOBER.
Det här blev en väldigt turbulent månad där jag tappade bort mig själv litegrann. Visst levde jag livet i Karlstad och hade den absolut roligaste perioden på länge, men samtidigt slutade jag i princip att blogga och kom inte överrens på kameran. Tentaplugg stod högst upp på listan! Fast jag hann med att fylla 20 år och hade en fantastisk fest med mina otroligt fina vänner! Min 20-års dag kunde inte ha blivit bättre! Tårar fälldes när Bajen spelade i svenska cupen finalen och vi spårade ut totalt på tackfesten för våra faddrar - Lyckat!


NOVEMBER. Helt klart den bästa festmånaden på hela året! Det styrdes hejdundrande fester och Karlstad levererade på bästa sätt. Jag & syster med pojkvänner hade dessutom en mysig kväll med 3-rätters och Harry Potter :) Och gissa vad - jag hamnade ännu en gång på blogg.se! Alltid lika roligt :) Mina känslor spelade mig ett spratt och allt var inte som det skulle den här månaden. Grymma skolresultat blandades med ett lite sämre fast jag trivdes ändå som fisken i vattnet! November stavades i övrigt studenttorsdag!


DECEMBER.
Julstämningen infann sig i takt med att glöggen, julshower och julbord kom fram. Vi bakade julgodis och jag pluggade inför en omtenta som jag fick VG på! L Y C K A! Vi hade en supermysig julafton och juldagen bjöd på en otrolig skev och galen utgång :) Jag, Jonna och Amanda tillbringade mycket tid i skolans bibliotek och skrattade så att vi kiknande många gånger. Det nya året firades in med 5-rätters, champagne och de bästa människorna som finns!

Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH

sv: såklart kära du!



underbara bilder här! så himla härlig läsning det här med "blicka tillbaka året som gått!" det gillas ;)

2011-01-03 @ 11:59:09
URL: http://malinronnquist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0