OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Nollningen våren 2011!


Den första dagen delades nollorna in i olika lag och sen körde vi igång! Här var tanken att de skulle placera oss i åldersordning utan att få prata med oss, gissa var jag kom? Tredje äldst! Vilket självklart inte stämmer.. men jag blev glad :)


Redan efter första dagen visade våra svinnollor var skåpet skulle stå! SÅ JÄKLA GRYMMA! Vår grupp var för övrigt riktigt grym och jag har haft en fantastisk vecka!


Så här kan det gå om man berättar att man ska lämna Karlstad och börja jobba istället! Ett ägg i håret är väl helt normalt då?


På torsdagen stod Ärtor & Punsch på schemat vilket betyder krigsmålning för oss faddrar. Vi blev sjukt snygga! Det blev helt klart den tuffaste dagen för nollorna men det klarade de givetvis galant!


Det är inte alltid underbart att vara kommitté - För under denna lek matade våra nollor alla från kommittén med en blandning av kattmat, wasabi och något mer grymt äckligt. M U M S!


Kan Oskar, kan Oskar, kan Oskar dricka vin? ;) Mycket hets blev det men det är väl så det ska vara antar jag! Vi sjöng naturligtvis också så att rösten försvann. Jag älskar att spåra ut! Det var en svinig vecka på många sätt men jag är glad som fått träffa så roliga människor. SVIIINBRAAA!


Psst... BARA 1 DAG KVAR TILL THAILAND!!! Jag längtar så jag nästan spricker :)

Kommentarer
Postat av: sophie

Jaa jag såg det nu, så himla kul ju!

jag saknar nollningen, och du ska få åka till thailand, är redigt avundsjuk!

2011-01-30 @ 13:58:22
URL: http://sophietornander.blogg.se/
Postat av: Maria

Roligt :) Spåra det gillar vi, haha blev lite spårat igår! :D Imorgon åker vi, yeah!

2011-01-30 @ 16:04:42
URL: http://mariabruhn.blogg.se/
Postat av: mamma till William

Ha en skön kväll.

2011-01-30 @ 17:04:59
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: pojken som fick ägget i håret

haha bortsett från att jag har spenderat hela kvällen i tvättstugan så var det faktiskt rätt roligt med ägget - ha det gott i thailand!

2011-01-30 @ 23:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0