OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I just can't get enough


kavaj H&M, linne och byxor Thailand, skor Bianco.

'Tiden går fort när man har roligt' är verkligen ett uttryck som stämmer - den här helgen försvann på 1 sekund! I fredags var det "Grillchill" på baren vi ekonomer har och det blev verkligen en klockren kväll med massa skratt! I lördags fick jag besök av Johan och tillsammans med 9 andra personer käkade vi buffé på en mongolisk restaurang. Ja ni hör ju, alldeles perfekt!

Helgen har dessutom inneburit en hel del pluggande, tenta imorgon(!), men det har faktiskt gått oväntat bra. Jag hoppas innerligt att jag lyckas! Än så länge är jag inte nervös men jag antar att det kommer imorgon..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt! Gillar det gula speciellt :)

2011-05-30 @ 23:24:28
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Mw design

grymt snyggt!

2011-06-01 @ 19:39:04
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0