OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Fall in love


Byter ut det somriga nagellacket mot en höstigare variant!

Precis som jag nämnt tidigare skulle det shoppas igår och jag gick i princip loss på Karlstads shoppingutbud! Det blev nagellacket ovan, skor, en poncho, 2 polotröjor, underkläder, smink... ja ni förstår. Blev supernöjd! Efter lite effektiv pluggtid blev det caps med ca 100 andra ekonomer. Det var fullproppat och så jäkla roligt! Snart bär det av till NORGE för min del, ääntligen :)

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Fin blogg! Har du kanske lust att göra ett bloglovin-byte med mig? kram

2011-09-25 @ 15:34:23
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0