OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Sprudlande glad!


Ännu en bild från vårt tidiga nyårsfirande!
 
En bidragande faktor till mitt obefintliga bloggande har helt klart varit min brist på ledig tid denna termin! Mitt fulla schema har varit självvalt och jag ångrar det inte en sekund! Som tidigare nämnt var jag med i nollningskommittén och utöver det har jag fortsatt mitt jobb som chefredaktör för Goodwill, skrivit C-uppsats, klarat min C-kurs i marketing strategies och suttit i projektgruppen för KEY-dagen.

Det har minst sagt varit ett par intensiva veckor.. Tidigare var jag fast besluten om att söka chefredaktörsposten ännu ett år men eftersom mitt engagemang har "stigit mig över huvudet" har jag upptäckt nya spännande saker jag vill göra istället! Därför sökte jag bland annat ordförande för marknadsföringsposten i KarlEkons styrelse inför år 2013 och jag blev invald! Lycka. Jag älskar att engagera mig för att det utvecklar mig själv som person nåt så enormt och för att man får chansen att träffa otroligt inspirerande människor! Jag kommer berätta mer om år 2012 och vad jag vill göra år 2013 successivt här i bloggen med tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0