OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Finally!


Kvallen i Bangkok blev valdigt bra med en hel del shopping for min del och en middag med vanner till Elin! Klockan ringde 05.00 pa morgonen for oss och nu har vi efter mycket om och men hamnat pa Koh Lanta, som ni ser pa bilderna! Planen var som sagt Similan Islands men att det var fullbokat forsta dagen och talt som sovplatser stoppade oss. Darfor tog vi vart pick & pack och akte hit vilket var en resa som skulle ta oss fler timmar an vantat.. Att det var fullbokat pa i princip varenda stalle har ocksa gav oss lite problem men nar vi TILLSLUT hittade ett hotell kunde vi slappna av ordentligt. Snalla thailandare ar nog det basta jag vet! En matbit pa stranden och en ol senare madde vi som gudar :) Idag bytte vi dock hotell till ett billigare med pool som jag bott pa forut. Alskar det har stallet, trots att det blir stenigt i vattnet pa eftermiddagarna! Living the dream.

Kommentarer
Postat av: ElinW

Åh, vad härligt det där såg ut! Längtar så mycket till sommaren.. Fett fin blogg också!

Läs gärna min och kommentera vad du tycker! :)

2012-01-27 @ 23:43:13
URL: http://elwimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0