OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Samma mobil, nytt utseende!


iSticky från Kjell & Company pryder numera min käraste ägodel. Finaste julklappen!

All min längtan efter hård träning inför Thailand bröts ner totalt av en jobbig och tråkig förkylning! Så idag fick jag ledsamt hoppa över innebandyn och bädda ner mig i sängen med te & grey's istället - inte helt fel det heller men innebandyn gör mig verkligen sprudlande. Nog om det, så fort jag är frisk tänker jag göra igång igen! Snart är det bara en vecka kvar till avresa.. Crazy :)


Kommentarer
Postat av: emma

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

2012-01-11 @ 23:05:46
URL: http://makeupisglam.blogg.se/
Postat av: Sara

Snyggt!:)



Svar: Tack så jättemycket snälla du!:D

2012-01-12 @ 17:06:41
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0