OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Instagram

I lördags kom dessa fyra härliga människor som jag lärt känna i Karlstad till vår stuga för lite festligheter! Vi ingår alla i kommittén som styr nollningen så vi såg till att planera inför hösten. Det blev helt klart en av de skevaste, roligaste, galnaste och mest underhållande kvällen i hela mitt liv! Jag kan inte sluta skratta/dö av ångest över bravaderna som utspelade sig. Superlyckat!

Älskade mönster, jag kommer aldrig få nog!
 
En annan sak jag inte kan få nog av är skaldjur! Har infört räkfrossa på onsdagar och det är så satans gott, imorgon är inget undantag :)
 

Underhåller mig på jobbet genom att teckna kläder jag skulle vilja sy!
 
Igår besökte vi återigen Söderstadion efter vad jag kan tycka ett alldeles för långt uppehåll! Det bjöds på en galen match med 2 utvisade för Bajens del, 4 mål och massa kaos. Minst sagt underhållande.
 
Avslutar med bilder från stunder då jag mått som bäst. Härliga sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0