OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Inspiration på hög nivå


pics från Tuva, Madelene & Angelica.

Det här inspireras jag av för tillfället! Hade jag inte bokat en resa till London hade skorna längst ner redan varit på väg till mig. Fast orkar jag vänta till den 18 juni för att fira två gjorda tentor tro? Kanske, kanske inte...

Det vore himla trevligt att ha torsdag NU men tills dess hoppas jag att vädret har slagit om till sommarläge för då blir det uteservering för fulla muggar! Annars så lever jag fortfarande på fredagskvällen då det var brutalt jäkla roligt! Bästa kvällen i Karlstad på hela året tror jag. L y c k a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0