OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

London 2012

Älskade, älskade London - Vill redan tillbaka!
 
För en vecka sedan befann jag mig i London tillsammans med Jonna och vi hade minst sagt en fantastisk resa! Från måndagen till sent på onsdagen strosade vi omkring på gatorna, drack te & åt scones, shoppade, kollade foboll och NJÖT! Vi njöt för fulla muggar trots att vi på måndagen gick fel hit och dit och slutade upp på en powerwalk på ca 4 timmar! Helt sinnes, men också ett riktigt roligt minne. Jag ä l s k a r London nåt så oerhört och kommer definitivt åka tillbaka inom kort! Vårt hotell var centralt och väldigt billigt så när jag kollat upp namnet ska jag tipsa er om det + mycket annat :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vilka härliga bilder, love london!

2012-07-10 @ 21:27:30
URL: http://idasivertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0