OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Tips om London!

Mitt första och absolut bästa tips angående London är Central park Hotel. Ett rum för 2 personer kostade endast 500 kr/natt (dvs 250 kr st) och det låg ca 5-10 minuters promenad från Oxford Street! Fräscht, bra personal och så låg det precis vid Hyde Park. Bättre kan det inte bli!
 
Bara ca 2 minuter därifrån ligger mitt andra tips som är hotellet London Elizabeth, där njöt vi av frukostbuffén varje morgon för ca 65 kronor. Helt klart värt varenda öre! Vi tog dessutom eftermiddagste och scones där och personalen var supertrevlig! Överlag tycker jag att människorna och servicen i London är mycket bättre än många av de länder jag rest till. De vill att man ska trivas! :)
 
Vår shoppingtid spendarades enbart på Oxford Street, mycket på grund av tidsbrist men även utbudet! Där finns allt. Min absoluta favoritaffär är Primark där man kan köpa hur mycket som helst för väldigt lite pengar! Men även River Island, New Look, Topshop och andra grymma affärer finns på plats på denna evighetsgata. Älskar't!

Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

London vill jag absolut besöka någon gång. Det verkar vara en sån underbar stad. :) Och på tal om underbar - hur härlig är inte din klänning? :D Superfin!

Svar: Ja det måste du, London är verkligen bland det bästa! Åh tack :) Den köptes på Primark!
Helena

2012-07-09 @ 14:45:15
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0