OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Black Beauties


klänning från Gina Tricot och skor från Mango.

På min och Fridas rundtur på stan igår fick jag bland annat med mig detta hem! Jag har länge letat efter en enkel, svart finklänning och den här för 300 kr kändes helt rätt. Detsamma gäller skorna, var i stort behov av ett par sådana. Sen ville jag bara för nöjes skull köpa ett par som stack ut mer så därför beställde jag ett av paren jag skrev om nedan - vilka får ni se när jag får hem dem! LYCKA.

För övrigt har jag varit sjuk i 1,5 veckas tid nu och det blir bara sämre, när ska detta gå över!? Jag längtar efter att få gymma, spela innebandy, springa ute och allt sånt. LÄNGTAR. Annars har det en väldigt lyckad dag hittills, Bajen vann en träningsmatch mot dfs efter en målfest och nu leder vi den avgörande kvartsfinalen i bandyn. Hoppas på vinst, det skulle bli ett grymt avslut på Bajens 115-årsdag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tjusigt tjejen :-)

2012-03-07 @ 20:47:00
URL: http://Lillahallberg.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Snyggt! :D

2012-03-08 @ 08:57:46
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0