OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Nollephesten HT-12!

Nollningen avslutades precis som förgående år med Nollephesten, även kallad finsittningen! Kanske den roligaste kvällen av dom alla då det vankas blinddejt, trerätters och prisutdelning. Som medlem av kommittén hade jag turen att få välja ut min dejt så jag var minst sagt nöjd! Förfesten stod vi tjejer för och det tog inte många minuter innan stämningen var på topp :) Det var ett glatt gäng som vandrade vidare till Nöjesfabriken där det bjöds på en oerhört underhållande middag, full pott till mina bordsvänner för det! Att resten av kvällen inte riktigt blev som tänkt väljer jag att bortse från för i stort sett var kvällen oerhört lyckad!

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! Har du lust att göra ett bloglovinbyte? Kram Rebecca

2012-10-18 @ 16:41:01
URL: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0