OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Nollning Ht-12 - Justice League




I och med terminsstart kom den årliga höstnollningen, och oj vilken nollning sedan! Denna gång var jag en av medlemmarna i kommittén och det gav mig en upplevelse som heter duga! Jag hade två fantastiska veckor med min kära Justice League som vi så fint var i kommittén och självklart med alla underbara nollor. Fan vilket gäng! Så många nya, härliga och underbara människor som bjuder på sig själva. Älskar't! Det har varit lekar hit och dit i vanlig ordning men också filmkvällar, bowling och andra trevligheter. Mycket öl överlag och ofantliga mängder dans. L y c k a.
 
Jag vill tacka alla nollor, faddrar och självklart resten av kommittén för två fantastiskt jäkla underbara veckor, ni förgyllde min tid - NI ROCKAR!

Kommentarer
Postat av: V

Sjukt bra jobbat! :D

2012-09-15 @ 19:07:38
URL: http://musicinmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0