OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Nytt år


Nyårsafton 2012 med klänning från H&M samt favoritskor från Scorett.

2012 har blivit 2013 och det känns på något vis markant. Hur som helst så önskar jag att jag var kvar i 2012 eller att min sinnesstämning hade följt med mig in i det nya året! Känner mig inte riktigt nöjd med någonting, det är en jobbig känsla. Eftersom jag känner mig själv vet jag att det kan vända vilken sekund som helst och det är jag glad för! Igår bearbetade jag bort en del frustration genom att springa en halvmil, det har aldrig känts så lätt, och ett stenhårt pass i gymmet. Snacka om helt rätt sätt för att göra sig av med jobbiga känslor! Nog om detta, nu ska jag njuta av kvällen tillsammans med mina efterlängtade karlstadtjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0