OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Kontaktmannakonferensen 2013

Oj vad det har hänt mycket sen jag sist bloggade, vi tar en sak i taget och börjar med Kontaktmannakonferensen! Den 28:e februari bar det iväg på en lång bilfärd mot Sundsvall. Det var min 4:e konferens men absolut inte sista, för attans vad roligt det är! Inte bara roligt utan också inspirerande, fantastiskt, spårat, lärorikt, underbart, spårat, berikande.. Ja ni förstår! Under fredagens fulsittning var temat American Collage och vi i KarlEkon tolkade det som Hogwarts och sprang således runt som Harry Potter och Hermione en hel kväll. Lisa på bilden ovan förgyllde både den kvällen och hela helgen med hennes härliga humör och jag fick träningsvärk i magen av allt skratt. FULL AV LIV. Hon är fantastisk i sig. Fredagens bravader var över det vanliga och bussresan till lördagens finsittning glöms inte heller i första taget. "Polisen är här, alla ska UT" fick oss att skratta i alla lägen. Norrländska är en fantastisk dialekt. Minnena är oändliga. Det bästa av allt var att återigen få träffa alla andra föreningar och personer man saknat en aning sen sist - Engagerande och inspirerande som inga andra!

Det var återigen en konferens som var oehört bra uppstyrd med föreläsningar, mingel, tacktal, sittningar och galna fester. Jag vill än en gång ge ett stort tack till S.E.R.O. och projektgruppen som gjorde det möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0