OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Bad news

Rektorn godkände inte vår Frankrike resa; SYND! Vilket jäkla pucko, det hade ju varit ett jättebra sätt för oss att lära oss språket och allt möjligt om Frankrike. Vi som hade längtat så..

Fast vi funderar ändå på att betala allt själva och åka iväg den gruppen i alla fall :) Får se vad allas föräldrar tycker om de, så ska inte ge upp hoppet ännu ;)

Nog om dåliga nyheter, allt är fortfarande på topp! :)
- Imorgon har vi bara en promenad på typ en mil, men det ska ändå bli kul :) bättre än lektioner!
- nästa tisdag har vi utedag på biologin, också bättre än lektioner!
- nästa onsdag är vi lediga
- nästa fredag är jag ledig; INNEBANDYCUP! En hel helg i Göteborg, kan det bli bättre? Hoppas vi får lite tid över till shopping också :) haha
- helgen efter det är det Ännu en cup, också den en hel helg (vart vet jag inte riktigt)

Och denna helg är jag ensam hemma :) Det kan vara skönt ibland! Så de goda nyheterna var fler än dom dåliga, tur de :) Nu ska jag vila framför tv'n en stund! puss


Kommentarer
Postat av: Joanna

Gud vad tråkigt ju :( Var det en språkresa eller projektresa?

2007-08-30 @ 15:12:16
URL: http://joaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0