OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Idag

Både jag och Johan har ett arbete som skulle vara inne innan sommarlovet, och vi började båda med det ungefär för en vecka sen (typ) Ingen av oss har lust att göra klart de eller jobba på de överhuvudtaget, så då kände jag att de kanske går bättre om man pluggar tillsammans! Haha så de va vad vi gjorde imorse runt 11, omgasch!
Haha jag vet inte riktigt om det hjälpte att vara två? men vi kanske fick lite gjort på våra två pluggtimmar, haha vi prata mest (A)

Sen åkte han hem och jag åkte ner på stan för att köpa lite block och så.. efter de har jag bara slappat :) Ikväll har min syster "avflyttningsfest" haha, för hon flyttar till Borås nästa helg :( Kommer sakna!
Hon ska börja på textielhögskolan, avundsjuk är jag! Hon är bara för bra :)

Så ska väl börja fixa mig om någon timma eller något, och tills dess ska jag bara vila :) är sjukligt trött eftersom jag var tvungen att ställa klockan på väckning imorse, och kunde därför inte sova ut.

Jaja :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0