OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Lista för Augusti

- Pumps: Något jag bara måste få tag på. Ett par enkla svarta pumps, har kommit på att jag inte har några sånna, WHAT? Måste ha.
- Kappa: Vill helst ha den i lack från H&M
- Strumpbyxor: Vill ha i alla möjliga färger! Ett måste är ett par gråa.
- Mössa: En mysig mössa, helst i svart!
- Stickat: Långa gråa koftor, oja det skulle sitta finfint i min garderob!
- Väska: Patchwork, fransar, you name it! Är fortfarande kär i den från Zara, hoppas jag hittar den i Sthlm som sagt!

Detta är väl vad jag ska försöka på tag på innan hösten, antagligen blir det massa mer, men detta är nödvändigast! :) Uppdaterar den kanske senare.

Förresten, igår kväll var Johan här och kolla Scrubs & So you think you can dance, med mig. Smulpaj med jordgubbar gjorde vi också, så sjukt gott! Haha sen dampa&skratta vi en hel del. Alltid lika kul :)

Ikväll har syrmin förfest här, men jag kommer nog spendera den mesta tiden inne i mitt rum och kolla på Bajen-malmö! En viktig match, hoppas på vinst :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Fint namn du har ;)

2007-08-01 @ 18:54:31
URL: http://www.cindefuckinrella.blogg.se
Postat av: Lina

Din sko har svarta pumps med träklack för 340 kr tror jag det är eller 380. Lagom hög klack.

2007-08-19 @ 21:04:53
URL: http://www.liihna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0